Xerrada de Sempio foods Company

L’empresa coreana SEMPIO ens va visitar la setmana passada i va realitzar una demo als alumnes de Primer de Grau Superior de  Direcció de Cuina. Adrià, el xef de R+D ens va introduir a l’apassionant món de les salses i pastes de soia.

SEMPIO FOODS COMPANY va aterrar a Catalunya fa 5 anys a la Fundació ALICIA per estudiar com millorar els plats espanyols del dia a dia gràcies als seus productes.

En la demo, els alumnes van provar les diferents salses i pastes a més de la línia de vinagres d’arròs aromatitzts.

Els productes de SEMPIO estan sent utilitzats en cuines pioneres i restaurants d’estrella Michelin com Disfrutar, Àbac, Moments o Dos Palillos.

Aviat, el restaurant pedagògic d’EHTB començarà a introduir als alumnes en l’ús i aplicació d’aquestes salses en els menús. Us esperem a tots per provar els productes i que ens doneu el vostre feedback!

안녕히