Visita alumnes de turisme de l’escola ROC de Velp (Holanda)

El passat 2 i 3 d’abril vam comptar amb la visita d’un grup d’alumnes de turisme de l’escola ROC de Velp a Holanda. Alguns dels nostres alumnes de turisme de matí (dels cicles de Guia i Informació turística  i d‘Agències de Viatges) els  vam oferir un tour guiat en anglès per Montjuïc. També vam poder gaudir tots junts d’una visita comentada a la casa Ramona (Caixa-forum) i una visita lliure al MNAC.

Posteriorment ens van visitar a l’escola. Apart d’una visita guiada en anglès, vam fer una activitat conjunta a l’aula per intercanviar informacions sobre tradicions i costums al seu país i al nostre i sobre els estudis de turisme. Finalment vam poder gaudir d’un dinar conjunt al nostre restaurant.

L’experiència ha estat molt positiva. A més d’aprendre molt sobre el seu país, hem pogut fer pràctiques d’informació turística en anglès.