Taller de reflexió sobre drets humans a l’oficina per la no discriminació

El passat 31 d’octubre, el grup de PFI Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Serveis de Restauració va participar en la realització d’un taller sobre Drets humans i Drets de ciutadania a l’Oficina per la No Discriminació de l’Ajuntament de Barcelona.

Durant el taller, l’alumnat va tenir l’oportunitat de reflexionar sobre drets, tipologia i situacions de vulneració i, mitjançant exemples, també van poder discutir sobre actituds i situacions discriminatòries per motius diversos.

Els objectius són sensibilitzar l’alumnat per tal que pugui reconèixer els drets, identificar actituds i conductes discriminatòries i prendre una actitud activa i crítica en la defensa dels Drets i, alhora, donar a conèixer un recurs municipal on poden recórrer en cas de vulneració dels seus drets.