Sortida de l’alumnat del CFGS Gestió d’allotjament turístics

L’alumnat de Gestió d’allotjament turístic ha fet una sortida a dos equipaments culturals de la ciutat per conèixer espais complementaris als hotels per a l’organització d’esdeveniments.
Els dies 19 i 26 de gener els grups de tarda i matí respectivament, van ser rebuts al Museu Nacional i d’Art de Catalunya per la Cristina Arellano, cap de desenvolupament de l’equipament i responsable d’alguns dels esdeveniments amb més ressò de la ciutat. A part d’aprendre dels seus casos d’èxit i de les dificultats que comporta l’organització d’esdeveniments, vam poder gaudir de l’exposició permanent d’art modern.
Seguidament, i de la mà del Sr. Valentí Farràs director del CaixaForum, vam descobrir alguns dels espais que tants edificis modernistes de la nostra ciutat amaguen, com ara la fàbrica Casa Ramona.
Finalment i aprofitant aquesta visita, no vam poder deixar de donar una ullada a la col·lecció temporal Thyssen.

sortida-mnac