Sergi Vela i els alumnes d’InnovaFP creen un “Anubis molt xocolater”

Sergi Vela juntament amb els alumnes d’Innova FP han creat una peça artística de xocolata que han anomenat ANUBIS, la inspiració va néixer d’uns escorpins de cartró molt senzills de muntar i d’aquí va decidir reinterpetar-los, amb els seus alumnes d’Innova FP, i portar-los al seu terreny particular, la xocolata.

La peça de 1,2 metres d’alçada ha sigut presentada a la revista Dulcypass de gener-febrer 2017 i s’hi ha dedicat més de 60 hores de feina al llarg d’un mes.

Podria perfectament servir per acompanyar uns troncs, com podrien ser els lingots que es veuen a la base o bé també podria situar-se a un museu o usar-se per un campionat. Destaca el seu joc harmònic de colors: daurat, taronja, negre, la combinació de pintura i efecte vellut, a les piràmides, i l’aposta per l’ús de patrons i peça plana unida, com per exemple en el cas dels escorpins.

Després d’acabar amb aquesta peça, ja tenen a mitges un altra dedicada a la Torre Eiffel. ESTEM ESPERANT VEURE-LA AVIAT!!!!