Resolució Xarxa FP

Iniciem l’any amb la resolució del procés de selecció del projecte Erasmus+ de l’Associació Xarxa FP, dirigida a la Formació Professional Bàsica: Pràctiques professionals en Europa (número d’expedient: 2022-1-ES01-KA121-VET-000064745)

La resolució ha estat publicada el 08 de gener de 2024, mostrant les ajudes econòmiques adjudicades a estudiants de diferents centres educatius de formació professional de Catalunya per la realització d’una estada de pràctiques internacionals a través del projecte Erasmus+. Cada centre d’FP disposa de dues beques i s’encarrega de la selecció de l’alumnat participant i de l’alumnat en llista d’espera. En aquesta convocatòria el total de beques és de 30 beques d’estudiant i 6 beques d’acompanyant.

Volem felicitar els dos estudiants de PFI del nostre institut que han obtingut l’adjudicació de la beca Erasmus+. Us desitgem una experiència inoblidable.