Presentació del programa informàtic de gestió de cuina “tspoonlab” als alumnes de 2º de CFGS DIRECCIÓ DE CUINA

El passat divendres 5 de maig, el Rafel Tugues, soci i creador de l’eina informàtica  Tspoonlab, va fer la presentació un any més als estudiants de 2º de CFGS Direcció de Cuina, dins el mòdul % de Gestió de la Producció. La presentació es va dur a terme en un format de demostració participativa per part dels alumnes (inclús una alumna en pràctiques d’Erasmus, la Mònica Gàsquez, va poder participar on-line des de França via Skype), on cadascun d’ells tenia un terminal amb una aplicació del programa i anaven executant alhora les instruccions que anava donant el Rafel Tugues. Van ser dues hores intenses de treball, en les que els alumnes van poder realitzar amb el programa una recepta complerta, contemplant aspectes de la producció culinària com les al·lèrgies, proveïdors, el procés d’elaboració, etc., fins obtenir l’escandall i la fitxa tècnica, i una planificació de la producció amb compres, traçabilitat, control i etiquetatge.

Finalment, el Rafel Tugues, a través de la publicació en la seva web (https://www.tspoonlab.com/presentacion-los-alumnos-lescola-hoteleria-i-turisme-barcelona/)  ha agraït a EHTB la possibilitat d’ensenyar un any més la seva eina, i ha destacat el gran interès que va veure un cop més per part dels alumnes, així com les preguntes interessants que varen fer. “Tindrem un molt bon futur de xefs”, ha sentenciat.