Obertura dels restaurants a l’INSEHTB

Benvolguts clients,

Els anunciem que els restaurants de l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona INS EHTB, obrirà les seves portes el proper dilluns 5 d’octubre.

MENJADOR DE MENÚ DIARI:

Obert de dilluns a divendres de 13:30 a 14:30 hores.

Preu del menú 9 €

El menú inclou, primer plat, segon plat, postres, pa, aigua, copa de vi i cafès o infusions bàsiques.

A les taules de 15 o més comensals, sempre sota prèvia reserva, se’ls assignarà un menú tancat de 12 €

Aquest menú inclou un aperitiu, i mitges racions de primer plat, plat de peix, plat de carn i postra. Pa, aigua, vi i cafès o infusions bàsiques.

MENJADOR PEDAGÒGIC MENÚ DEGUSTACIÓ:

Obert de dimarts a divendres de 13:30 a 14:30 hores.

Preu del menú pedagògic 20 €

El menú inclou, aperitiu, dos entrants, dos plats principals, pre-postra i postra Pa, aigua, cafè o infusions especials.

Es cobrarà a part l’opció de maridatge per cada plat o vi escollit pel client i altres extres (repetició de cafès, aiguardents i licors).

RESERVES DELS MENJADORS

Poden fer les seves reserves a través del “Tenedor”, enllaç que trobaran a la part esquerra de la pàgina principal de la nostra web.

Aquest serveis, es poden veure afectats segons les necessitats de realització de serveis especials per part del departament d’hoteleria.