Nou batxillerat orientat cap a hoteleria i turisme

L’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona (EHTB) col·labora amb l’INS Valldemossa en el Nou batxillerat orientat cap a hoteleria i turisme amb els objectius de crear una opció de Batxillerat orientada cap a la realització d’estudis de grau superior en Hoteleria i Turisme i una opció singular i innovadora diferenciada.

Cartell promocional del Batxillerat orientat a Hoteleria i Turisme

L’alumnat que cursi aquesta opció s’integrarà en el mateix grup que faci la modalitat social humanística, integrat en un grup d’alumnes de, com a màxim 12 components. En el transcurs dels dos cursos de Batxillerat s’aniran duent a terme cada trimestre activitats relacionades amb l’hoteleria i el turisme, sempre en col·laboració amb el nostre Institut, per tal de donar a l’alumnat una visió professional d’aquests sectors.

Cartell promocional del Batxillerat orientat a Hoteleria i Turisme