La nostra auxiliar de conversa de Llengües (Francès)

El dia 1 d’octubre es va incorporar al nostre centre la Margot Coco, auxiliar de conversa de Francès. La Margot ha acabat els seus estudis universitaris i ha decidit venir al nostre país per completar la seva formació i millorar el seu coneixement en les llengües castellana i catalana.

El Programa d’auxiliars de conversa s’emmarca dins del conjunt d’actuacions destinades a aquells centres que desenvolupen un projecte innovador per a la gestió de les llengües estrangeres curriculars (Projectes Erasmus, intercanvis, e-Twinning, etcètera). Aquest programa és gestionat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional juntament amb el Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen del Departament d’Educació.

Disposar d’una auxiliar de conversa és un recurs de primer ordre per a estimular l’aprenentatge de llengües i el coneixement d’altres cultures i d’altres formes d’entendre el món. La tasca educativa de la nostra auxiliar consistirà a donar suport lingüístic a les activitats programades pel professorat de francès amb l’objectiu de dur a terme les competències comunicatives i lingüístiques del nostre alumnat.

La Margot serà a l’escola durant tot el curs fins al 31 de maig, i treballarà amb tots els grups de 2n curs de Grau Mitjà i Grau Superior que estudien francès.

Desitgem que el teu pas per l’escola sigui molt enriquidor tant en l’àmbit personal com professional.

Benvinguda Margot!