LA INNOVACIÓ I EMPRENEDORIA ATERRA A EHTB

En els darrers dies han tingut lloc a l’Escola d’Hoteleria i Turisme unes jornades dedicades al món de l’emprenedoria. A les diferents activitats hi han participat els alumnes de 1r i 2n dels cicles formatius de turisme (CFGS Agències de viatges i gestió d’esdeveniments, CFGS Guia, informació i assistència turística i CFGS Gestió d’allotjaments turístics).

Les jornades han consistit en diferents tallers d’emprenedoria a càrrec de Sra. Esther Hierro, General & Creative director de l’empresa Marinva i  una xerrada d’Innovació a càrrec del Sr. Xavier García, director d’Innovació del Gremi hotels de Barcelona.

L’alumnat de 2n han pogut participar d’una dinàmica emprenedora que els ha fet reflexionar sobre què és l’emprenedoria a més de conceptes i estratègies relacionades amb esdeveniments mentre els alumnes de 1r assistien a una conferència sobre aspectes relacionats amb la innovació.