Jornades Gastronòmiques 2023

Els propers 14 i 15 de març se celebren les VII Jornades Gastronòmiques de l’EHTB. Dues jornades on les instal·lacions de l’Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona es converteixen en un escenari que dóna veu a empreses del sector HORECA i a grans xefs i pastissers de la ciutat de Barcelona i rodalies.

Durant dos dies, professionals del sector comparteixen les seves experiències laborals i personals amb l’alumnat, explicant-los vivències i anècdotes inspiradores, així com també elaborant alguns dels seus plats més emblemàtics.

A més, ens visiten baristes, destil·leries i cerveseres de renom, i es realitzen diverses activitats de sensibilització social dirigides a l’alumnat de Serveis en Restauració.

Unes jornades on l’alumnat gaudeix de primera mà de tot allò que passa al món de la restauració catalana, amb una cartellera de luxe que posa en valor la riquesa de la gastronomia del nostre territori

Us adjuntem l’enllaç des d’on podreu descarregar el programa: jornades gastronòmiques EHTB 2023