FP Dual del Cicle de Serveis en Restauració.

Aquest curs s’inicia amb la incorporació de la Formació Professional Dual al cicle de Serveis en Restauració. Des de la VII edició del programa “Creamos oportunidades en Hostelería”, la Fundación Mahou  San Miguel col·labora aportant recursos a l’alumnat per a poder formar-se a nivell tant teòric com pràctic. La seva formació s’ampliarà amb activitats que assoliran competències transversals com valors i deontologia, gestió de les emocions, desenvolupament personal i comunicació. A més de masterclass en cultura cervesera, cocteleria amb cervesa, tiratge i visites a la fàbrica de Mahou San Miguel.

La Fundación Exit ajudarà amb un seguiment continu, acompanyant a l’alumnat en el seu procés educatiu, en la seva formació professional i laboral.

Tanmateix, els dilluns per la tarda realitzaran el servei del Bar – Cafeteria, ampliant la oferta que ja el curs passat cobria els grups de PFI.

Grup de Serveis en Restauració 1r C
Grup Serveis en Restauració 1r C