Formació a l’Hotel Arts

El passat 3 d’abril  el grup de PFI-PTT Auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració, va anar a l’hotel ARTS per participar en dos tallers: Hoteleria, descripció de posicions i El poder del treball en equip

El personal responsable de la nostra formació va fer gala d’un dels lemes de l’empresa i ens va rebre amb una molt càlida benvinguda, tot oferint-nos abans de començar la formació, un deliciós esmorzar.

Tots dos tallers van ser molt pràctics i profitosos. Al taller Hoteleria, descripció de posicions vam tenir l’oportunitat de conèixer l’organigrama de les àrees de cuina i serveis de restauració de l’hotel i les seves funcions. Al segon taller, El poder de treball en equip a través de diverses dinàmiques de grup, va quedar palesa la importància de col.laborar i treballar en equip per a la consecució dels objectius.

En acabar els dos tallers, el grup es va dividir en dos subgrups: aquell alumnat més interessant en l’àrea de cuina i un altre, amb l’alumnat interessat en l’àrea de serveis de restauració.

El grup de cuina va tenir l’oprtunitat d’entrar a la cuina del restaurant Arola i de la mà d’un dels seus xefs, va fer un muntatge de plats amb un seguit d’ingredients. El grup de serveis de restauració, va rebre les consignes pertinents per muntar taules per diferents serveis: banquet i buffet. En finalitzar la formació, l’alumnat va rebre un diploma on consta la formació rebuda i seguint amb un altre dels lemes de l’empresa ens van tornar a sorprendre amb un càlid comiat.

Agraïm a tot el personal implicat l’afectuosa acollida que va fer al nostre grup d’alumnat i la qualitat de la formació rebuda, fent de la nostra visita una experiència molt gratificant.