Fondazione Arezzo Intour i INSEHTB

La Fondazione Arezzo Intour i l’Ins Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona  signen un nou conveni de cooperació internacional

El  passat febrer 2022, la Fondazione Arezzo Intour i l’Ins Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona – INS EHTB, es va reunir per renovar l’acord de cooperació entre les dues institucions per un període de tres anys.  L’Objectiu és fomentar la mobilitat internacional dels joves estudiants d’educació superior de Turisme i Hoteleria.  Són ja més de 10 edicions del programa ERASMUS + en les que hem comptat amb la col·laboració del nostre soci italià.

Cada curs escolar,  l’alumnat guanyador d’una beca ERASMUS + KA131  realitza les seves pràctiques professionals durant dos mesos, ja sigui en el Punto di informazione turística o el Museo del Saracino d’Arezzo.   Les dues institucions pertanyen a la Fondazione Arezzo intour. L’alumnat experimenta, no només un creixement en l’àmbit professional, sinó també personal.  Alguns i algunes alumnes inclús han  arribat fins i tot a trobar  un lloc de treball a la Bella Toscana.

Des de Barcelona, l’INS EHTB, vol donar les gràcies a la Fondazione Arezzo Intour per tants anys de col·laboració i per la implicació en el nostre projecte de Mobilitat Internacional.

Coordinació Mobilitat Internacional