Dia Internacional de la Dona

Per commemorar el Dia Internacional de la Dona, el dijous 7 de març des de la tutoria tècnica de Coeducació,  es va organitzar una taula rodona amb les següents participants:

• Carlota Claver, cap de cuina i de restaurant i copropietària del restaurant La Gormanda de Barcelona.
  • Marta Clot, sommelier i creadora de contingut. Autònoma, perfils xarxes socials: @LADELS VINS i @LAMARTACLOT.
  • Anna Prieto, guia turística a empreses com CATAI i TUI, guia local de Barcelona i professora de Turisme a l’INS EHTB.
  • Mireia Montesinos, advocada en exercici, sòcia del col.lectiu AiDE; membre de la comissió de Defensa dels Drets de la persona de l’ICAB i de l’Associació Catalana per la Defensa dels Drets Humans. Professora associada a la Universitat Pompeu Fabra.

La Carlota Claver, la Marta Clot i l’Anna Prieto van explicar el seu itinerari professional dins el sector de l’hoteleria i del turisme i com ha estat el fer-se un lloc dins aquests sectors pel fet de ser dona. La Mireia Montesinos, advocada, va concloure la sessió tot parlant d’assetjament sexual o per raó de sexe a la feina.

La sessió es va adreçar a alumnat de segon curs de CFGS de les dues famílies professionals que s’estudien a l’escola: Hoteleria i Turisme. L’alumnat va ser molt receptiu a les ponències de les professionals i va participar molt durant la sessió tot manifestant opinions i/o formulant dubtes i qüestions.

Agraïm la participació de les ponents que, desinteressadament, es van prestar a col.laborar-hi així com a  l’alumnat i el professorat assistent.