Concurs Inter Escuelas del Grup OTC

Durant el dilluns dia 22 de gener per la tarda es va celebrar el concurs Inter Escuelas organitzat pel grup OTC i on participaven diferents escoles de Catalunya, d’Aragó i de les Illes Balears amb alumnat de Cicles Formatius de Serveis en Restauració en una semifinal, pas previ a la final a Madrid a finals de gener.

El concurs consistia en una elaboració de còctel sense alcohol i un còctel amb alcohol maridat amb una tapa. Per la execució dels còctels, el protagonista l’alumne. Però per la tapa, era el professorat el qui treballava colze amb colze amb el seu alumnat.

Varen participar escoles de:

• Cambrils, amb Cristian Trocoli.
  • Calella, amb Mercè Ginebra.
  • Terrassa, amb Paula Rodríguez.
  • Montornès del Vallès, amb Laura Bernal.
  • Barcelona, amb Toni Mur.
  • Girona, amb Ferran Díez.
  • Palafrugell, amb Àlvaro Jabalera.
  • Palma de Mallorca, amb Xicu Mateu

El guanyador de la semifinal va ser Ferran Díez de Girona amb un còctel sense alcohol anomenat Fresh Mao Feng i un amb alcohol anomenat Smoked Islay i la tapa preparada pel professor Josep Perramon que consta, Dressign&caviar.

Felicitar per la nostra part a Toni Mur, que va quedar en un digne segon lloc, amb el còctel sense alcohol anomenat Bruma Morada, i el maridatge de la Margarita Oaxaqueña i la tapa de Ceviche picant i fumat.