Concurs de la Postal de Nadal 2021

Com cada any us fem arribar la informació corresponent al Concurs que s’organitza des del centre per escollir la Postal de Nadal amb la qual es realitzarà la Felicitació de les Festes Nadalenques.

Us recordem que l’alumnat pot utilitzar qualsevol tècnica artística: fotografia, composició, dibuix o vídeo-postal, sempre en format digital JPG, PNG o MP4 i respectant la relació alçada-amplada 1:1 (1080×1080 píxels). En cap cas podran superar els 10 Megabytes.

IMPORTANT:  Recordeu que el 1r premi és una Targeta Regal per un import de 50 € de El Corte Inglés + un dinar per a dues persones al menú pedagògic de l’escola i 2n premi és un dinar per a dues persones al menú pedagògic.

Podeu llegir les bases del concurs clicant aquí.

Data límit de lliurament: fins al 21 de novembre de 2021 a les 21.00 h al correu corporatiu ActivitatsiServeis@insehtb.cat

Pòster Concurs de Postal de Nadal EHTB