Col·laboració amb la Marató de TV3

Com ja fa uns cursos, l’escola torna a col.laborar amb La Marató de TV3 i ho fa amb els tres grups d’IFE Auxiliar de Serveis en Restauració i Elaboració d’Àpats.

L’alumnat de 1r i 2n d’IFE vendrà Galetes Solidàries a partir del 6 de novembre en horari de botiga IFE:

– Dimecres d’11h a 13h

– Divendres de 12,30h a 14,15h

L’alumnat de 2n i 3r d’IFE cada dilluns a partir del 6 de novembre i fins a l’11 de desembre, oferirà a la Cafeteria de l’institut el «pack maratonià» consistent en un batut de fruites i una porció de brownie.

Tant les Galetes Solidàries com els Packs Maratonians només es podran pagar en efectiu.

Els diners recaptats amb la venda de galetes solidàries i de packs maratonians seran lliurats a la Fundació La Marató de TV3 que aquest any està dedicada a la Salut Sexual i Reproductiva.

Esperem recaptar força diners amb la vostra col·laboració!!