Visita de l’Hotel Catalonia Plaza

El passat divendres, dia 3 de març els alumnes de 1er B  del CFGS d’Agències de viatges i gestió d’esdeveniments van visitar les instal·lacions de l’Hotel Catalonia Plaza, situat a la plaça Espanya de Barcelona. En aquesta visita van mostrar-nos les instal·lacions de l’hotel: les habitacions, suites, restauratant, cuines, sales i departament d’esdeveniment,etc. Seguidament, els alumnes van realitzar una petita ruta per Montjuïc; començant des de  la Plaça Espanya i acabant a l’Anella Olímpica. Els propis alumnes van explicar els principals recursos turístics que hi ha en aquesta part de la ciutat. Com per exemple.  La Font de Montjuïc, Caixa Fòrum, Museu Nacional d’Art de Catalunya o l’Estadi Olímpic, entre d’altres.

avge_1b_hotel_ruta2