AL VOLTANT DEL 25N

Amb motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones que es commemora el 25 de novembre, el passat 22 de novembre des de tutoria tècnica de Coeducació es van organitzar dues sessions sobre educació afectiva i prevenció de la violència de gènere a càrrec la Guàrdia Urbana de Barcelona.

Les sessions es van adreçar a alumnat de 2n de CFGM que aquell dia no estava implicat en el servei de restaurants.

L’objectiu de les sessions era fer reflexionar als joves sobre els models de relació afectiva, desmuntar els mites a l’entorn de l’amor romàntic i plantejar situacions on es feia palesa l’escalada de control que es pot donar en les relacions afectives per fer-los reflexionar i poder aturar-la a temps. La metodologia emprada va ser molt participativa i es van fer situacions de role-playing on l’alumnat era el protagonista d’aquella situació per després debatre-la entre el públic assistent.

Agraïm la col.laboració de la Guàrdia Urbana de Barcelona per dur a terme aquestes sessions i, alhora, agraïm la participació i implicació de l’alumnat assistent que va fer possible que les sessions fossin molt reflexives.