34ª. edició del Concurs de cocteleria de l’Escola d’Hoteleria de Sant Pol de Mar

El passat dijous 23 de Febrer , els alumnes: Omar Carvajal i Daniel Tenllado del cicle de formació de grau Superior de Direcció serveis en restauració van participar en la 34ª edició del concurs de cocteleria de l’Escola d’Hoteleria de Sant Pol de Mar.

Cadascun dels alumnes va presentar el seu còctel inèdit, l’alumne Omar Carvajal amb el còctel  “ Mifén “ amb una base de Rom Plantation Grande Reserve, Tequila “ Patrón “ silver i altres begudes com xarops Monin i suc d’aranja. L’alumne Daniel Tenllado amb el còctel  “ Flor del Edén “ amb una base de Ginebra Tanqueray 10 infusionat amb té de gessamí i pètals de rosa de la casa de cafès “El Magnífico, Licor de St.Germain i altres begudes com xarops Monin i suc de mandarina i llima amb clara d’ou i decoracions excepcionals de xocolata realitzades pels alumnes de pastisseria de l’escola.

Tots dos còctels van obtenir molt bones valoracions i a les categories d’habilitat, destresa i de tast, per part del jurat del concurs.

Agraïm i animem als alumnes concursants a continuar la seva trajectòria dins d’aquesta professió i també els hi desitgem un futur ple d’èxits en el món del sector de la cocteleria.