Preinscripció 2020-21

Preinscripció 2020-21 (telemàtica)

Preinscripció 1r d’ESO (Dep. Educació) del 13 al 22 de maig
Preinscripció Postobligatòris

Les famílies que heu fet la preinscripció teniu fins el dia 25 per enviar la documentació al mail del centre a8044922@xtec.cat

Calendari post preinscripció

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020

El centre romandrà obert el 2 i 3 de juny per els reclamacions. Demana cita prèvia.

Cita prèvia reclamacions obligatòria

• Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i primer curs d’ESO: matrícula del 13 al 17 de juliol de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

El Departament d’Educació ha posat en marxa una servei gratuït d’atenció telefònica 900 929 299 (de 10 a 13 hores i de 15 a 18 hores), en què un equip d’orientadors professionals, de forma voluntària, atenen els alumnes de 4t d’ESO i/o les seves famílies, dels centres públics i concertats, per acompanyar-los en la tria dels estudis.

Preinscripció Batxillerats del 27 de maig al 3 juny

La sol·licitud s’ha de presentar al registre electrònic de la Generalitat mitjançant el formulari electrònic disponible al web del Departament d’Educació i/o Consorci Educació.

Presentar la sol·licitud de la Preinscripció a Batxillerat de forma telemàtica

El tràmit de presentació de la sol·licitud electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari i no se n’ha de presentar cap còpia al centre. Queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre (a8044922@xtec.cat) demanat en primera opció.

Inscripció presencial Batxillerats

Excepcionalment, si no es pogués fer telemàticament el centre obrirà per fer-la de forma presencial els dies 2 i 3 de juny mitjançant l’aplicatiu de cita prèvia.

Exclusivament demanant hora a través del l’eina CITA PRÈVIA.

Al centre hi ha d’anar el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona)

• Portar la documentació el paper de la preinscripció degudament emplenat.
  • Portar mascareta i guants
  • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Per veure l’oferta pública de places en el centre aneu al mapa escolar de la preinscripció

Preinscripció Cicle Formatius de Grau Mitjà del 2 al 8 de Juny

S’ha emplenat la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa al centre. Llegeix tota la informació al Consorci Educació,

Presentar la sol·licitud de la Preinscripció a CFGM

Preinscripció Programes de Formació i Inserció (PFI) del 25 al 5 de juny

S’aconsella la presentació de la sol·licitud de preinscripció i la documentació acreditativa mitjançant un correu electrònic a la bústia oficial del centre demanat en primera opció, adjuntant-hi el model de sol·licitud disponible al web del Departament degudament emplenat (en format PDF) i la documentació oportuna, escanejada o fotografiada per les dues cares.

Sol·licitud de preinscripció (en pdf)

Llistat de centres i PFI pel curs 2020-21

Cicles de Grau Superior d’FP i d’arts plàstiques i disseny: del 10 al 17 de juny

Les persones que han estat escolaritzades a Catalunya des del curs 2015-2016 i que disposen d’un sistema d’identificació digital, poden utilitzar la sol·licitud electrònica, que facilita la recuperació de les dades de l’alumna o alumne que ja consten en el Registre d’alumnat de Catalunya. En aquest cas, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació.