Recursos educatius

• Pla d’Acció Tutorial
  • Coordinació d’ESO i BATXILLERAT
  • Pla de Convivència
  • Equip psicopedagògic d’atenció a la diversitat (CAEI setmanal) i coordinació amb Serveis Socials i EAIA
  • Equips de Treball Globalitzat de 1r a 3r d’ESO
  • Itineraris especialitzats a 4t d’ESO (Científic, Tecnològic, Humanístic i social, Esportiu i Professionalitzador)
  • Aula d’Acollida
  • Comissió biblioteca (alumnes). Visita el nostre web de la biblioteca.
  • Vetllador/a
  • SIEI
  • Comissió de coordinació amb els Centres d’ Educació Infantil i Primària (CEIP) de Sant Andreu
  • Comissió de coordinació amb els Serveis Socials de la zona
  • Classes pràctiques a les aules específiques (4 laboratoris, 3 tallers tecnològics, 2 Espais de creació, Gimnàs, teatre i Sala de Dansa i Música)
  • Programa de professorat del Màster d’Educació en pràctiques (Curs 2023-24 – tenim 30 alumnes en pràctiques de diferents universitats)
  • Alumnat que treballen al centre dins de la formació dual de Graus d’Informàtica i Tècnics d’Intervenció Social.
  • Vinculació amb el Teatre SAT de Sant Andreu.