Tallers al Liceu “Del laberint al somnis”

El passat 12 de març l’alumnat de 1r de batxillerat escènic va assistir al Liceu a realitzar uns tallers vinculats amb el projecte “Del laberint als somnis”, juntament amb altres instituts amb els que compartim projecte.

Vam conèixer el Liceu per dins, i l’alumnat va realitzar un taller de “Circ i moviment”, i un altre taller sobre l’òpera “La torre dels somnis” a la que assistirem com a públic el proper 31 de maig.

El curs vinent, la nova promoció d’alumnes de 1r de batxillerat escènic formaran part de l’òpera participativa “El monstre al laberint”.