Extraescolars Doctor Puigvert 2023-24

Aquesta setmana han començat les diferents extraescolars del centre, tant per l’alumnat com pel pares i mares de l’Institut. Us deixem aquí el recull i les indicacions de com inscriure-us.

Aprofiteu que encara queden places! També podeu demanar en qualsevol moment del curs inscriure-us, i mirarem si en queden places.

ACTIVITATS ESPORTIVES (Associació Catalana de l’Esport)

VÒLEI MIXT

DIJOUS DE 16:00 A 17:30

FUTBOL FEMENÍ o MIXT

DIMECRES DE 16:00 A 17:30

DANSES URBANES

DIMECRES DE 16:00 A 17:30

SKATE

DIMARTS DE 16:00 A 17:30

Si esteu interessats o interessades poseu-vos en contacte amb Arnau Giner (Coordinador d’activitats extraescolars esportives) i demaneu la butlleta d’inscripció a consergeria. Aquestes activitats són exclusives per alumnat del centre.

Les activitats esportives tenen un cost de 30€ a l’any.

ESCOLA DE MÚSICA per tothom

INSTRUMENTS – CANT

de DIMARTS A DIJOUS de 16:00 a 18:00

Un any més les extraescolars d’idiomes i música seran gestionades conjuntament des de Música Moderna i l’escola d’idiomes Mon Petit Atelier. Els preus de Música Moderna pel curs 2023-24 són: 56€/81€/105€ mensuals (classe individual 30/45/60min setmanals) i 25€ mensuals classes grupals (Combo i llenguatge musical). Podeu enviar mail a: contacte@musicamoderna.cat

Mireu les graelles amb els horaris i els preus actualitzats per aquest curs.

Enllaç preinscripció música:https://airtable.com/shrolPUQihCiu3QSA

ACTIVITATS DE REFORÇ ESCOLAR (ESO I BATXILLERAT)

CLASSES DE REFORÇ BATXILLERAT

de DIMARTS A DIJOUS

de 16:00 A 17:30

ÈXIT D’ACOMPANYAMENT I SPEAK UP (ESO)

de 16:30 A 17:30

IDIOMES PER PETITS I GRANS

DE DIMARTS A DIJOUS

Hi ha les classes de Reforç Curricular organitzades per 7 d’Aventura. Podeu inscriure-us a les activitats de reforç de l’AFA de Batxillerat a través d’aquesta butlleta. El preu es de 21€ MENSUALS (1,15h a la setmana) i 39€ MENSUALS (2,30h a la setmana).

També Mon Petit Atelier (a més de la iniciació en l’idioma corresponent, també s’orientarà i treballarà envers la preparació d’exàmens oficials, especialment el B2 “First” d’anglès. També per adults). Preus:  40€ sessió grupal 1h (grups reduïts 4/5 mínim, 8/10 màxim). El Horaris d’Anglès s’organitzarà dimarts i dijous a partir de les 16h amb possibilitat de diferents grups simultanis o un després de l’altre, segons el volum d’inscrits.
Enllaç preinscripció anglès: https://airtable.com/shremJj3TfXkHV4pf

ACTIVITATS PER PARES I MARES

PILATES

DIJOUS de 20:00 A 21:00

STRONG

DIJOUS DE 18:30 a 19:30

ZUMBA

DIMARTS DE 18:30 a 19:30 i

DIJOUS de 19:45 A 21:00h

CORAL DOCTOR PUIGVERT

DIJOUS DE 17:00 a 18:00h

MÚSICA MODERNA

• Per realitzar la inscripció a l’activitat de Pilates, s’ha d’omplir la següent butlleta. El preu és de 15€/ mes.
  • Per realitzar la inscripcióa a l’activitat d’strong, s’ha d’omplir i lliurar al centre al següent butlleta. El preu és de 14€ al mes.
  • Per realitzar la inscripció a l’activitat de Zumba, s’ha d’omplir i lliurar al centre al següent butlleta. El preu és de 14€ al mes 1 dia, 19€ al mes els 2 dies.

Per realitzar qualsevol de les activitats proposades per l’AFA s’ha d’haver abonat la quota de soci de 25€.

Animeu-vos!