Menjador escolar / Ajuts menjador

Menjador escolar

L’Institut disposa de cantina (a les hores del pati) i menjador el 5 dies de la setmana. L’horari és de les 14:40h a les 16:40h. Durant el temps de migdia es dinamitzen activitats amb personal especialitzat. La família pot autoritzar a l’alumne a sortir abans del temps establert. Per tal de poder seguir amb uns correctes hàbits i actituds davant del menjar, els alumnes de 1r i 2n d’ESO accediran al menjador durant el 2n torn, pel que no podran sortir del centre abans de les 15h15. Podeu autoritzar la sortida de l’alumne segons les vostres necessitats lliurant signat el document següent.

El preu del menjador per alumnes habituals és l’establert pel Consorci. (Preus pel curs 23-24)

Enguany fan ús del servei de menjador una mitjana de 40 alumnes entre els quatre nivells de l’ESO i Batxillerat.

Per la inscripció al servei podeu omplir la documentació següent.

Podeu consultar el Menú de cada setmana: