Menjador escolar / Ajuts menjador

Menjador escolar

L’Institut disposa de cantina i menjador amb cuina pròpia el 5 dies de la setmana. L’horari és de les 14:40h a les 15:40h. Un cop l’alumnat ha acabat de fer-ne ús marxa cap a casa o bé, si té activitats extraescolars (exceptuant el temps de pandèmia que estem vivint), un monitor està per ell fins l’inici de les activitats.

Enguany fan ús del servei de menjador un promig de 30 alumnes entre els quatre nivells de l’ESO. Tot i que l’alumnat de Batxillerat també es pot quedar a dinar, enguany no hi ha ningú apuntat.

El menú de la cantina és aquest:

Els divendres l’AMPA organitza “el dia de la fruita” en el que l’alumnat pot gaudir de fruita per esmorzar durant el segon pati del matí.

Ajuts menjador

Per optar a les beques menjador del curs 2020-21 s’haurà de complimentar la sol·licitud telemàtica i està adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2020-2021, en dos períodes de sol·licituds. Un cop complimentat s’haurà de portar a l’escola on es va cursar 6è de primària.

• Període de sol·licituds de juny 2020: entre el 23 de juny i el 9 de juliol, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 10 de juliol.
  • Període de sol·licituds de setembre 2020: entre el 7 i el 20 de setembre, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 23 de setembre.
    Un cop finalitzats els períodes de juny i setembre, s’estableix un període obert de presentació de sol·licituds per atendre situacions sobrevingudes i per a l’alumnat de nova incorporació.
  • Full informatiu per a les famílies interessades

Per tal de donar suport a les famílies que no disposin de recursos per presentar la sol·licitud de manera telemàtica s’han habilitat diversos espais de suport:

Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça Urquinaona,6 (atenció amb cita prèvia)
Oficina d’Escolarització de Sant Andreu, c/ Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats (atenció amb cita prèvia)
Telèfons d’assistència per a tramitació de la sol·licitud 667 366 863 i 638 684 531 (també es pot demanar cita prèvia per fer l’atenció telefònica)