Creadors en Residència

Creadors en Residència és una iniciativa conjunta de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB), Fàbriques de creació, a bao a qu i el Consorci d’Educació de Barcelona, amb la col·laboració del MACBA.

Els artistes residents, els creadors, intervenen als instituts com a autors, i desenvolupen els seus projectes acompanyats pels alumnes d’un grup-classe, que participen de manera habitual en el procés de creació. Es tracta, doncs, de crear un ambient similar al del taller renaixentista, on la transmissió es produeix fonamentalment a través de la participació i del contacte directe amb l’obra i amb el seu creador. Els alumnes, per tant, compartiran el projecte i el procés de creació de l’obra i hi participaran de manera activa. En aquest procés la reflexió també serà una part important del procés d’aprenentatge.

Creadors residents:

Amb la col·laboració del CRP de Sant Andreu i A Bao a qu