JORNADA DE PORTES OBERTES BATXILLERAT 3 D’ABRIL 2024-25

JORNADA PORTES OBERTES BATXILLERAT 3 D’ABRIL a les 17:30

Ens complau, un curs més, obrir-vos les portes de l’INS Doctor Puigvert el dimecres 3 d’abril en una nova Jornada de Portes Obertes de 17:30 a 19:00h.

La previsió de l’oferta a Batxillerat serà de 3 grups pel Batxillerat Científic-Tecnològic i Humanístic Social i 1 grup de Batxillerat d’Arts Escèniques.

• Presentació de tots els Batxillerats a la Sala d’Actes.
  • Visita dels diferents espais de l’Institut.
  • Informacions específiques de cada Batxillerat.

Us hi esperem!

batxillerat de MARIA ARACELI SEGUE GUERRERO

1. Alda da Silva

Tengo planeado asistir a las Puertas abiertas para el bachillerato. ¿Debo hacer alguna reserva o anotarme para participar?

No contacto es +34605581441, por si gustan contactarme.

2. Sònia

Bon dia! Voldria saber si el 3 d’Abril puc venir acompanyada de la meva filla perquè ella vegi el centre també.

Gràcies

1. admin Autor de l'article

Bona tarda Sònia,
      Sí cap problema! De fet és aconsellable que vingui l’alumnat de Batxillerat també!
      Fins el 3 d’abril!

3. Enric

Hola, voldria saber si els alumnes que ara fan ESO a l’INS Doctor Puigvert tenen plaça reservada al batxillerat del mateix centre? O tenen els mateixos punts que els alumnes de la resta dels centres adscrits?
    Gràcies

1. admin Autor de l'article

Bon dia Enric,
      En principi els alumnes del Doctor Puigvert no cal que facin la preinscripció, i pugen per continuïtat. Tanmateix, hi ha d’haver places suficients. Què normalment, sempre hi ha.
      Gràcies.

4. Lucía Torres

Buenas tardes,
    Si tengo el título de 1° de bachillerato social, podrías cursar de nuevo el 1° de bachillerato artístico (escénico) en vuestro instituto? O tendría que redirigirme directamente a segundo de bachillerato?

Estaba indecisa sobre mi decisión pero ahora que sé lo que quiero cursar me gustaría ‘repetir’ 1° de bachillerato pero esta vez artístico. Sería posible hacerlo?

Gracias, Lucía.

5. Gemma

Hola me han dicho esta mañana que el 6 de marzo son las puertas abiertas para bachillerato y aquí veo que es el 3 de abril…me podéis confirmar??