MIREIA GRABULOSA, GUANYADORA DEL CONCURS FOTOGRÀFIC “QUÈ ÉS PER A TU EUROPA?”

La fotografia de l’alumna Mireia Grabulosa Ferrer de 4rt d’ESO ha guanyat la segona edició del concurs “Què és per a tu Europa?” organitzat per la Fundació Catalunya Europa.

Amb el títol “Light and Prosperity”, el jurat li ha atorgat el premi valorant la millor realització fotogràfica entre totes les propostes presentades provinents d’alumnes de secundària i batxillerat de tot Catalunya.

La fotografia va ser una de les 3 seleccionades en l’exposició i posterior votació on van participar tots els alumnes de l’institut i el claustre de professors en motiu del dia d’Europa el 9 de maig. El premi consisteix en assistir i participar en un taller fotogràfic a Barcelona, un val d’Abacus per valor de 250 euros i formar part d’una exposició itinerant que recorrerà Catalunya durant el curs 2022-23. Felicitem a la Mireia pel premi i també per la seva tasca com a Ambaixadora Europea Júnior aquest curs!