Consell escolar (famílies)

Les famílies tenim la nostra pròpia representació en el Consell Escolar; participem, juntament amb representants dels altres sectors de la comunitat educativa, en les decisions que cal prendre per al bon funcionament del centre. A més, volem ser una via directa de contacte amb l’equip directiu del nostre Institut, per poder transmetre de primera mà les preocupacions que puguin sorgir als pares, en qualsevol aspecte relacionat amb la docència i la convivència. Esperem que el Consell serveixi per canalitzar propostes positives per a tots.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2023

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

CALENDARI DEL PROCÉS ELECTORAL

Presentació de les candidatures: del 2 al 14 de novembre de 2023 a la secretaria de l’institut (o a iesdecelra@xtec.cat) Document de presentació de candidatura.

Eleccions:
– Famílies: dimarts 21 de novembre de 13h a 15h i de 16h a 17.30h.
– Professorat: dimarts 21 de novembre a les 16.45h
– Alumnat: dijous 23 de novembre