Preinscripcions i matrícula

PREINSCRIPCIONS i MATRÍCULA 24-25

ESO

Quines són les dates i terminis?

La preinscripció dels alumnes als centres educatius d’ESO té dates i característiques pròpies. Si vols estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis, has de tenir en compte alguns aspectes:

• El procés de preinscripció escolar s’inicia al març i acaba amb la formalització de la matrícula, a mitjans de juny.
  • Durant tot aquest temps, hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir presents, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.

Així, has d’estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés.

Què necessito per fer la preinscripció?

• Ordinador, tauleta o telèfon mòbil amb connexió a Internet: Et caldrà un dispositiu electrònic amb connexió a Internet perquè la preinscripció es fa en línia.
  • Eina d’identificació digital: És més segur que quan facis el tràmit (el pare, la mare o el tutor o tutora que faci el tràmit) tinguis una eina d’identificació digital. Et recomanem l’idCAT Mòbil per la seva facilitat d’obtenció i d’ús. Pots utilitzar també qualsevol certificat digital i Cl@ve.
  • Codi identificador del Registre d’alumnes de Catalunya (RALC) de l’alumne o alumna: Quan la sol·licitud de preinscripció es fa per demanar canvi de centre, és a dir, per a alumnes que ja estan escolaritzats a Catalunya, a l’hora de fer la sol·licitud de preinscripció has de tenir preparat l’identificador de l’alumne o l’alumna. Aquest codi, el pots consultar amb identificació electrònica des d’aquest mateix web, a l’apartat Consulta de l’identificador de l’alumneÉs molt important verificar també que tota la informació que hi apareix és correcta. En cas contrari, has de sol·licitar una rectificació de les dades, adjuntant la documentació que correspongui.
  • Documentació digitalitzada: Hi ha documentació que no cal que presentis, perquè es fan consultes interadministratives. Però si n’has de presentar, l’has d’adjuntar a la sol·licitud digitalitzada (mitjançant un escàner o una fotografia).
  • + info

Web de preinscripció del Departament d’Educació

Oferta inicial de places 2024/2025

Guia per a la preinscripció en línia

Fes la preinscripció aquí

Llistat de sol·licituds amb puntuació provisional

Batxillerat

Quines són les dates i terminis?

La preinscripció dels alumnes als estudis de batxillerat té dates i característiques pròpies. Si vols estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis de la preinscripció, caldrà que tinguis en compte alguns aspectes:

• El procés de preinscripció s’inicia a mitjans d’abril i acaba a finals de juny amb la formalització de la matrícula.
  • Durant tot aquest temps hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir presents, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.

Què necessito per fer la preinscripció?

Per fer la sol·licitud de preinscripció cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de l’alumne sol·licitant i l’acompliment dels criteris de prioritat d’assignació de places.

Com que els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

Web de preinscripció del Departament d’Educació

Material multimèdia d’ajuda

Oferta inicial de places 2024/2025

Fes la preinscripció aquí

CFGM Tècniques de Dansa Urbana

Quines són les dates i terminis?

12 Abril al 31 de Maig Presentació de:

Enviar la documentació anterior al correu del centre o d’administració: iesdecelra@xtec.cat o administracio@iesdecelra.cat

5 de Juny Publicació de la llista provisional admesos prova d’accés
6 al 10 Juny Reclamacions d’admissions a la prova d’accés
11 Juny Publicació de la llista definitiva admesos a la prova d’accés
25 Juny Prova d’accés
26/27 Juny Publicació resultats provisionals prova d’accés
27 Juny al 02 de Juliol Reclamacions resultats prova d’accés
03/04 Juliol Publicació resultats definitius prova d’accés
08 al 12 Juliol Formalització de matrícula via formulari

S’enviarà el formulari a l’email de la sol·licitud de preinscripció.

L’Institut de Celrà convoca la prova específica d’accés al cicle formatiu de grau mitjà de Tècniques de dansa urbana per al curs 2024-2025 el 25 de juny a les instal·lacions de l’Escola Municipal de Dansa de Celrà (C/ Països Catalans s/n de Celrà).

La preinscripció és interna. Les dates són aproximades i podrien variar una mica.