Salut Escola

Els nous reptes que afronta la societat a causa de la transformació de les estructures, els valors i les funcions familiars, comunitàries i socials tenen en el medi escolar una manifestació especial.

El centre educatiu, com a espai natural per a l’aprenentatge, l’educació i la formació integral de la persona, és també el lloc on es manifesten més precoçment els signes d’alerta sobre problemes de salut, en els quals una detecció precoç pot ser la primera acció per iniciar un procés d’ajuda a les necessitats, sovint no expressades, però sí manifestades per mitjà de conductes.

És per això que el Departament d’Ensenyament i el Departament de Salut posen en marxa, l’octubre de 2004, el programa “Salut i escola” (PSiE), amb el propòsit de potenciar la coordinació dels centres docents, els serveis educatius i els serveis sanitaris en accions de promoció de la salut i d’atenció a l’alumnat.

Aquest curs la infermera del CAP de Celrà amb la qual ens coordinem és la Llúcia Fernàndez. L’horari d’atenció als alumnes és els dimecres de 8.15h a 12h. Els alumnes han de demanar cita prèvia per mail intern a salutiescola@iesdecelra.cat

Podeu trobar tota la informació del programa Salut i Escola al web: