iEduca

iEduca és la intranet que fem servir a l’Institut de Celrà. Aquesta plataforma ens permet fer un control de l’assistència de l’alumnat, anotar observacions i incidències del dia a dia, comunicar-nos amb les famílies i gestionar altres aspectes d’organització interna del centre.

QUÈ PODEN FER LES FAMÍLIES AMB iEduca?

Amb iEduca, les famílies poden:

• Consultar l’horari i calendari dels seus fills o filles
    • Consultar les faltes d’assistència anotades a la fitxa dels seus fills o filles
    • Consultar altres tipus d’observacions i incidències que s’hagin registrat
    • Comunicar-se directament amb el tutor o tutora

COM HI ACCEDEIXEN LES FAMÍLIES?

Durant les primeres setmanes d’estada a l’institut, cada progenitor rebrà al correu electrònic un nom d’usuari i una contrasenya per poder accedir a iEduca a través de la seva pàgina web: https://inscelra.ieduca.com/. Aquestes dades li serviran per a tots els fills que tingui a l’institut i durant tots els anys d’escolarització que passin al centre.

La primera vegada que un usuari (pare/mare/tutor) entra a la plataforma amb la contrasenya que se li ha enviat, el mateix programa obliga a canviar-la: llavors cadascú triarà la clau que vol fer servir per entrar-hi les properes vegades.

I SI JA TENIA UN NOM D’USUARI I UNA CLAU PERÒ NO LA RECORDO?

Si en algun moment un usuari no recorda el nom d’usuari o la clau per entrar a iEduca, només ha de clicar on diu “Has oblidat la contrasenya?

Llavors se li demanarà el correu electrònic (el que hi ha registrat per a l’ús de la plataforma) i se li tornaran a enviar les dades per entrar a la intranet.

Si tot i així continua tenint problemes per accedir a iEduca, pot enviar un correu electrònic a l’institut: iesdecelra@xtec.cat i estudiarem el seu cas per poder solucionar al més aviat possible la incidència.

ES POT CONSULTAR AL MÒBIL?

Les famílies disposen d’una aplicació per a mòbil gratuïta que els pot fer més àgil l’ús de la plataforma: iEduca TokApp. En aquest vídeo trobareu com descarregar-la i instal·lar-la: