Qui som

L’Institut de Celrà va iniciar les classes el curs 1996-97. Va començar essent un centre petit: pocs alumnes, pocs professors i barracons. Des de llavors l’institut ha canviat molt: es va modificar l’emplaçament i es va estrenar un edifici que ben aviat es va fer petit, es va ampliar amb barracons, s’hi van fer obres i es va estrenar l’ampliació. En tots aquests anys hi ha hagut molts professors i molts alumnes que han anat passant i deixant la seva empremta.

Actualment som un institut de cinc línies a 1r i 3r d’ESO, sis a 2n i 4t, dues a 1r de Batxillerat i 3 a 2n. Rebem els alumnes de Celrà, Juià, Bordils, Sant Joan de Mollet, Flaçà, Sant Martí Vell, Madremanya, Medinyà, Cervià de Ter i Sant Jordi Desvalls.

Durant el curs 2020-2021 vam celebrar els 25 anys de l’Institut. Un dels actes va ser la creació d’una revista amb una recopilació d’escrits de professors, alumnes i famílies, fotografies, i dels 25 lemes que ens han acompanyat.