ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES D’ALUMNES DE L’INSTITUT DE CELRÀ

L’AFA representa la veu de les famílies dins l’institut i treballa per millorar l’estada dels nostres fills en l’etapa de secundària.

OBJECTIUS:

• Organització d’activitats ( Diada de Sant Jordi, LLiçons inaugurals, Diada de l’institut, Xerrades per a les famílies, Xerrada d’orientació a alumnes, Activitats de robòtica, matemàtiques, etc.).
  • Ajudar econòmicament l’Institut per iniciar projectes, per a millorar la infraestructura informàtica, el mobiliari, etc.
  • Ajudar als alumnes de les famílies amb dificultats per tal que puguin participar amb normalitat en les activitats extraordinàries.
  • Fer un seguiment de l’activitat educativa i proposar millores a la direcció. Som presents al Consell Escolar, mantenim reunions periòdiques amb l’equip directiu i defensem conjuntament els interessos del centre.
  • Mantenir el Servei de Bibilioteca invertint cada any en la compra de llibres i cobrint les despeses generades per tenir-la oberta durant les hores del pati a disposició de tot l’alumnat.

COM PUC PARTICIPAR-HI:

• Pagant la quota anual a l’inici de curs. La quota és familiar i només cal pagar-la un cop, independentment del nombre de fills que estiguin estudiant a l’institut.
  • A l’inici de curs, assistint a l’Assemblea en què es fixen els objectius de l’AFA per aquell any escolar.
  • Durant el curs, la junta de l’AFA és oberta a tothom qui vulgui participar-hi; es fa una reunió mensual.
  • A final de curs, responent l’enquesta que l’AFA envia a totes les famílies per valorar els resultats dels temes que s’han dut a terme durant el curs.

CORREU ELECTRÒNIC:
Ens podeu fer arribar qualsevol suggeriment a afa@iesdecelra.cat

UNPORTAL (Suport a l’orientació)

Aquest curs, des de  l’AFA de l’Institut de Celrà, hem cregut convenint que el centre disposi d’un recurs de suport a l’orientació adreçat als alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat, i a les seves famílies, de cara a fer la tria d’estudis universitaris (graus i màsters) i de cicles de grau mitjà i superior. És per aquest motiu que hem contractat per un any els serveis del web www.unportal.cat. És una eina que concentra la informació disponible, permanentment actualitzada, sobre els prop de 700 títols universitaris i els més de 250 ensenyaments professionals impartits a Catalunya.

Trobareu la carta informativa repartida a les famílies de 4t d’ESO i Batxillerat AQUÍ.