MÚSICA DE LA SETMANA

10/12/18

Després d’una parada prenadalenca, engeguem setmana amb un so de guitarra que ens deixarà hipnotitzats: Al Di Meola, Paco de Lucía i John McLaughlin amb la cançó Aspan.

26/11/18

Aquest dissabte va fer 27 anys de la mort de Freddie Mercury i volem fer-li un petit homenatge aquesta setmana amb A kind of Magic sonant pels altaveus del nostre institut.

Farrokh Bulsara, més conegut pel nom artístic de Freddie Mercury (Stone TownZanzíbar5 de setembre de 1946 – Kensington i ChelseaLondres24 de novembre de 1991) fou un músic britàniccantant i líder del grup de rock QueenSens dubte, és una de les millors veus que ha donat el pop-rock el segle XX, dotada d’un extraordinari registre (tres octaves i mitja), i amb la qual va cantar una gran varietat d’estils musicals. És autor de grans i coneguts èxits com Bohemian RhapsodyWe Are the Champions o Somebody to Love, entre d’altres.

A la cartellera dels cinemes trobareu la pel·lícula Bohemian Rhapsodyque està tenint un gran èxit de públic i que és una pel·lícula biogràfica  sobre el cantant britànic Freddie Mercury i el grup de rock Queen.

12/11/18

Fem una picada d’ullet al món dels videojocs amb la cançó de la setmana. A l’institut escoltem Gusty Garden Galaxy del vídeojoc de Super Mario interpretat per la London Symphony Orchestra.

Però sembla que hàgim entrat en una pel·lícula!

5/11/18

Canviem de registre! Us agrada el jazz? Aquesta setmana ens acompanyarà Honeysuckle rose interpretada per Django Reinhardt i Stephane Grappelly.

22/10/18

Avui hem entrat a l’institut amb I’m a Believer amb la versió que en va fer el grup americà de pop rock Smash Mouth.

Tot i que aquesta cançó va fer-se popular com a banda sonora de la pel·lícula Shrek, la seva història comença l’any 1966.  Podeu trobar més informació a la pàgina següent:

15/10/18

Podem animar una matinada plujosa i una setmana de llevantada? Així ho intentarem amb la cançó que ens acompanyarà aquesta setmana:

You can’t touch this de Mc Hammer.

Podeu trobar la lletra al web: https://genius.com/Mc-hammer-u-cant-touch-this-lyrics

8/10/18

Aquesta setmana escoltem La Boheme de Charles Aznavour; és el nostre petit homeatge a  Charles Aznavour (cantant francès considerat com l’ambaixador de la chanson) que va morir la setmana passada.

24/09/2018

Aquesta setmana escoltem El matí, un fragment de l’obra Peer Gynt d’Edward Grieg.