Transport escolar

CONVOCATÒRIA D’AJUTS:

S’han aprovat definitivament les Bases de la CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE DESPLAÇAMENT (AIDs) PER A L’ALUMNAT ESCOLARITZAT A LA COMARCA DEL GIRONÈS per al present curs 2023-2024

Carta informativa envida a les famílies.

Teniu tota la informació pública disponible a:

RUTES CURS 2023-2024

Si cliqueu sobre la imatge, podreu accedir al document amb les rutes per al curs 2023-2024.

INSCRIPCIÓ TRANSPORT ESCOLAR CURS 2023-2024 DE L’1 AL 9 DE JUNY DE 2023

Us informem que de l’ 1 al 9 de juny està previst realitzar el procés d’inscripció al servei de Transport Escolar Col·lectiu per al curs 2023/2024

Adjunt us fem arribar una Normativa de funcionament actualitzada, que també trobareu a la web del Consell Comarcal.

La sol·licitud s’haurà d’omplir on-line per a cadascun dels alumnes accedint al tràmit mitjançant qualsevol dels certificats digitals autoritzats amb el mateix DNI/NIE que ho va tramitar el curs anterior. Alternativament, i només en cas de renovació d’una sol·licitud del curs anterior, podran demanar un Codi d’Expedient que rebran per SMS al mateix número de telèfon que constava a la sol·licitud del curs anterior.