DIFUSIÓ DE L’EXPERIÈNCIA DE L’INSTITUT DE CELRÀ COM A REPORTERS EUROPEUS

L’experiència d’aquest seminari gravat pel Canal de Reporters del Departament d’Educació fa referència a l’entrevista del corresponsal de TV3, Joan Raventós. Una entrevista que es va preparar arran de la iniciativa dels alumnes ambaixadors europeus de l’Institut de Celrà dins del marc del programa d’Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu i que es va realitzar primer de manera online durant el curs 2021-22 i encara sota l’efecte de la pandèmia COVID19 a les aules, i que, posteriorment, i gràcies a ser convidats pel Parlament Europeu i a la sempre bona predisposició d’en Joan per difondre la seva tasca professional, es va consolidar de manera presencial als estudis de la capital belga. En el vídeo, les coordinadores de projectes europeus de l’Institut de Celrà, Mireia Guillaumes i Núria Rodríguez, expliquen la preparació i desenvolupament de l’entrevista i, com a representants dels alumnes ambaixadors europeus del centre, la Gina Fontané i Lluc Coronel de 1r de Batxillerat expliquen la seva experiència com a reporters europeus.

El projecte Canal de Reporters que forma part del Departament d’Educació promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat de primària i secundària mitjançant la creació i publicació de les produccions escrites pròpies, de ràdio, d’audiovisuals i de xarxes en diferents llengües elaborades des dels seus centres i localitats. Per afavorir la difusió d’aquests productes, a través de la plataforma es seleccionen experiències per ser difoses als centres educatius.

Per accedir a la plataforma i veure el video, clica aquí