ELS AMBAIXADORS EUROPEUS JÚNIOR EXPLIQUEN LA SEVA EXPERIÈNCIA EN UN ACTE ORGANITZAT PER L’AJUNTAMENT DE GIRONA

Aquest 9 de maig de 2022, els alumnes ambaixadors europeus júnior de l’Institut de Celrà han participat com a ponents en un acte organitzat per l’Ajuntament i la Diputació de Girona juntament amb EuropeDirect (UdG) en motiu del Dia d’Europa.

Durant l’acte, que s’emmarca dins l’Any Europeu de la Joventut, s’ha donat l’oportunitat als ambaixadors júnior dels 3 centres EPAS seleccionats de les comarques gironines (Institut Ermessenda de Girona, Institut Salvador Espriu de Salt i Institut de Celrà), d’explicar els projectes que estan duent a terme aquest any en el programa d’Escoles Ambaixadores Europees.

L’acte ha començat amb una intervenció de les coordinadores EPAS de cada centre i ha continuat amb una presentació a càrrec d’un ambaixador júnior. Seguidament, una projecció on dos ambaixadors júnior de cada institut han pogut explicar totes les activitats realitzades i, finalment, s’ha presentat i emès pels assistents un vídeo creat i realitzat pel ambaixadors júnior del nostre institut.

Han clos l’acte els parlaments institucionals per part de la Generalitat de Catalunya, Diputació i Alcaldia de Girona i l’audició de l’himne d’Europa.

Felicitem als ambaixadors júnior que han actuat com a ponents per la gran tasca realitzada i professionalitat alhora de dur a terme els seus parlaments i, en general, als 10 ambaixadors júnior de l’Institut de Celrà (Gina, Lluc, Oriol, Greta, Laia, Mireia, Mariona, Gerard, Berta i Marc) per la seva motivació i treball constant en el programa d’Escoles Ambaixadores Europees.

Podeu trobar més informació de les activitats i la difusió de l’acte a la premsa i a les xarxes a @Europe_INSCelrà