ELS ALUMNES AMBAIXADORS PARTICIPEN A L’ACTE DEL DIA D’EUROPA

Els alumnes ambaixadors participen a l’acte del Dia d’Europa organitzat per l’Oficina del Parlament Europeu de Barcelona i comencem el mes d’Europa a l’Institut de Celrà

El dimarts 9 de maig 400 alumnes de les Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu a Catalunya hem commemorat el Dia d’Europa a Barcelona gràcies a un acte organitzat per l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona.
Els ambaixadors júnior de l’Institut de Celrà han escoltat un missatge de la Presidenta del Parlament Europeu, Roberta Metsola, un taller sobre la importància de les matemàtiques en la democràcia a càrrec d’Eduardo Sáez de Cabezón i estem molt contents perquè hem estat seleccionats per participar en l’enregistrament del programa especial LOFT d’IcatFM que s’ha gravat durant l’acte. També hem tingut l’oportunitat d’explicar la nostra activitat com a ambaixadors europeus a la Xarxa TV, la plataforma que proporciona continguts a més de 200 ràdios i televisions locals d’arreu de Catalunya, i al programa TotAEuropa de Radio 4.

Un gran Dia d’Europa i un gran equip d’ambaixadors europeus júnior!

El dia, la setmana i el mes d’Europa continuen a l’Institut de Celrà amb un programa on participaran diferents professors i alumnes. Destacar l’acollida de professors i alumnes de l’Institut Jean Perrin de Rezé, Nantes, com a centre Erasmus+ acreditat i Escola Verda. També la participació a Euroscola amb connexió en directe amb el Parlament d’Estrasburg; la xerrada a càrrec de Gina Rodríguez, experta en dret europeu i drets humans; els actes programats com a un dels centres mentors del programa eTwinning i Escoles Ambaixadores Europees: “Europe our DNA: Democracy Needs Attention” o el seguit d’activitats referents a la Unió Europea que es programaran tot al llarg del mes de maig i que podeu veure en el programa adjunt.