TRET DE SORTIDA DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

S’ha iniciat un nou curs escolar i com cada any ve acompanyat de moltes novetats, companys nous, alumnes nous, revista nova, noves activitats… I precisament a l’apartat de les activitats extraescolars es fa l’oferta d’activitats que el curs passat no es feien. Entre les novetats aquest any ens podem trobar el Hip Hop i l’Handbol.

Durant aquest primer mes de setembre, que lectivament avui finalitza, s’han anat fent tasques de promoció d’algunes activitats. Cal destacar les dues sessions de tennis taula que cada any els alumnes dinamitzadors i col·laboradors de la secció realitzen a les classes de 6è de Primària de l’Escola La Canonja. En aquesta sessió s’ensenya l’esport del tennis taula amb l’objectiu de que els alumnes de l’escola practiquin i aprenguin un nou esport amb la intenció de captar nous participants per a la secció. Aquest any han vingut els alumnes de 6è i les tasques han estat portades per alguns alumnes del nostre centre.