Xerrada Open Arms

El dimarts dia 12 de novembre l’alumnat de 2n d’ESO i de l’AP (Aula de Projectes) va tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà la gran feina que fa l’oenagé Open Arms. La xerrada va anar a càrrec del voluntari Albert Mascarell.
Gràcies per la tasca… Llegeix més»

Viatge a Sittensen (Alemanya)

Els alumnes del Collblanc participants a l’intercanvi d’Alemanya del curs 2018/19 hem passat una setmana a Alemanya amb les famílies, hem fet moltissimes activitats i ha estat una gran experiència.
El primer dia vam arribar a l’aeroport d’Hamburg i ja ens estaven esperant els nostres companys… Llegeix més»

Apunta’t a fer extraescolars

Ja tenim la nova oferta d’activitats extraescolars. Aquest any hi ha molta varietat com tennis taula, patinantge, bàsquet, futbol sala, voleibol, handbol, hip hop, escacs i robòtica.
Les activitats extraescolars es fan els dimecres de 15.30 a 16.30.
Si vols veure tota la informació, fes clic Llegeix més»

Tecnologias creativas con ARDUINO

El alumnes de 4tA de Tecnologia han participat dins el projecte del MECD “Escuela de pensamiento Computacional” amb més de 200 centres de tota España, en el programa “Clase de Tecnologías creativas con Arduino”  realitzat per l’INTEF i l’obra social la Caixa.
Els alumnes han gaudit… Llegeix més»

Campionat de Catalunya Escolar de Tennis taula

Els alumnes del centre Mario González i Carlos Legaz  han quedat en segona i tercera posició respectivament al Campionat de Catalunya Escolar de Tennis taula categoria cadet realitzat a la localitat veïna de Reus.
Moltes Felicitats Campions!!!

Entrades a la venda Musical

A partir del dimarts 28 de Maig a les 10:00 i fins que s’esgotin, podreu trobar a consergeria de l’Institut Collblanc les entrades per al musical que organitzen els alumnes de 4t ESO de la matèria optativa de Música.
I que aquest any representaran el dia… Llegeix més»

Saló de l’estudiant de Valls

L’alumnat de 4t d’ESO ha de decidir el seu itinerari pel curs vinent.
Per aquest motiu, l’institut Collblanc ofereix al nostre alumnat de 4t d’ESO visitarl’espai de l’estudiant de Valls. Aquesta visita els orienta i ofereix la proposta formativa universitària i de cicles formatius de Catalunya.
Llegir… Llegeix més»

Prêt-à-Porter

L’alumnat de la matèria optativa de francès del Collblanc va gaudir d’una obra de teatre en llengua francesa a l’auditori de la Diputació de Tarragona el passat 2 d’abril.

Durant la funció, es va demanar la col·laboració del públic, destacant l’actuació d’un noi (Sergi) que ho… Llegeix més»