Intercanvi Alemanya

Els alumnes de 4t d’ESO que participen en l’intercanvi amb alumnes alemanys, ja est troben de camí cap alemanya, per tal de gaudir d’aquesta experiència única.

Iniciem una nova etapa a la Revista Collblanc!

Volem continuar amb la línia de publicació que va començar a donar identitat a les seves pàgines de continguts com entrevistes, les coses que ens passen, Collblanc literari, Collblanc esportiu, i Collblanc a la cuina.

Amb els anys s’han anat afegint nous continguts, com sortides,… Llegeix més»

TRET DE SORTIDA DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

S’ha iniciat un nou curs escolar i com cada any ve acompanyat de moltes novetats, companys nous, alumnes nous, revista nova, noves activitats… I precisament a l’apartat de les activitats extraescolars es fa l’oferta d’activitats que el curs passat no es feien. Entre les novetats… Llegeix més»

MAX IN LOVE, TEMPS DE REFLEXIÓ

El dimecres dia 26, l’alumnat de 4t d’ESO ha gaudit de l’obra MAX IN LOVE a l’Auditori de la Diputació de Tarragona, acompanyat pel professorat d’aquest curs i pel seu coordinador.
La finalitat principal de la sortida ha estat una invitació per aturar el temps gaudint… Llegeix més»

Professorat Nouvingut

Nota Informativa
Tot el professorat que s’incorpora per primera vegada al centre al setembre, us informem que la rebuda del professorat nouvingut, és farà el dilluns 3 de setembre a les 10:00 h.

Tutorial Deures d’Estiu 2018

ACTIVITATS ESTIU 2018
Els alumnes que tinguin assignatures suspeses al juny d’ESO i de 1r de Batxillerat, cal que lliurin la feina de recuperació que trobaran penjada aquesta pàgina web.
Passos a seguir per abaixar-se els dossiers de les diferents matèries

1. Entreu a la web de l’institut

Llegeix més»

Matrícula 1rESO

S’informa a les famílies del centre que la matrícula dels alumnes de primer de l’ESO preinscrits amb plaça assignada al primer curs de l’educació secundària obligatòria és: del 21 al 27 de juny de 2018.
HORARI SECRETARIA (del 21 al 27 de juny) :
Dijous 21, divendres 22, dilluns… Llegeix més»

Diploma Proves Cangur 2018

Des de l’institut volem felicitar a l’alumne de 4t B Christian Torres del Dedo, per el seu extraordinari resultat a les proves cangur al quedar en la posició 93 de 10.121 participants. I en el present acte el coordinador de 4t d’ESO i la seva… Llegeix més»

Visita alumnes escola Bonavista

El passat dimarts 6 de Juny els alumnes de 6è de l’Escola Bonavista van realitzar la tradicional visita al Institut Collblanc, però amb una diferencia als anys anteriors, per tal de dinamitzar millor la visita.
La diferència s’ha dut a terme gràcies a la amistat que hi… Llegeix més»

Viatge a Madrid dels alumnes de 4t ESO

L’alumnat de 4t d’ESO aquests dies està realitzant el tradicional viatge de final de curs a Madrid  en el qual visitaran Toledo, Aranjuez, el Palau Reial, el Monestir de San Lorenzo del Escorial, el Santiago Bernabeu i El museu del Prado.

Premis Baldiri Reixac

Ahir l’equip directiu del centre i els professorat directament implicat al projecte MUSI-CALITÉ, varen assistir a l’entrega de Premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla
Els Premis Baldiri Reixac tenen la funció de reconèixer iniciatives educatives que contribueixin a construir una escola catalana de qualitat. A l’actual edició… Llegeix més»

Guanyadors del Premi Baldiri Reixac 2018

El nostre centre ha estat guardonat  amb  el premi Baldiri i Reixac 2018 en la especialitat Bones Pràctiques otorgat per la Fundació Carulla.
Moltes felicitats a tot l’alumnat que hi participa al Musical, al professorat i personal PAS que d’una o altra manera col·labora de manera desinteressada en portar aquest… Llegeix més»