Tecnologias creativas con ARDUINO

El alumnes de 4tA de Tecnologia han participat dins el projecte del MECD “Escuela de pensamiento Computacional” amb més de 200 centres de tota España, en el programa “Clase de Tecnologías creativas con Arduino”  realitzat per l’INTEF i l’obra social la Caixa.
Els alumnes han gaudit… Llegeix més»

Campionat de Catalunya Escolar de Tennis taula

Els alumnes del centre Mario González i Carlos Legaz  han quedat en segona i tercera posició respectivament al Campionat de Catalunya Escolar de Tennis taula categoria cadet realitzat a la localitat veïna de Reus.
Moltes Felicitats Campions!!!

Entrades a la venda Musical

A partir del dimarts 28 de Maig a les 10:00 i fins que s’esgotin, podreu trobar a consergeria de l’Institut Collblanc les entrades per al musical que organitzen els alumnes de 4t ESO de la matèria optativa de Música.
I que aquest any representaran el dia… Llegeix més»

Saló de l’estudiant de Valls

L’alumnat de 4t d’ESO ha de decidir el seu itinerari pel curs vinent.
Per aquest motiu, l’institut Collblanc ofereix al nostre alumnat de 4t d’ESO visitarl’espai de l’estudiant de Valls. Aquesta visita els orienta i ofereix la proposta formativa universitària i de cicles formatius de Catalunya.
Llegir… Llegeix més»

Prêt-à-Porter

L’alumnat de la matèria optativa de francès del Collblanc va gaudir d’una obra de teatre en llengua francesa a l’auditori de la Diputació de Tarragona el passat 2 d’abril.

Durant la funció, es va demanar la col·laboració del públic, destacant l’actuació d’un noi (Sergi) que ho… Llegeix més»

XV Certamen de Lectura en Veu Alta

L’Institut Collblanc participa al XV Certamen de Lectura en Veu Alta
Quatre alumnes del nostre institut van participar al XV Certamen de Lectura en Veu Alta, celebrat al Caixafòrum de Tarragona aquest dimecres, 3 d’abril, concretament a les categories de Corsaris (1r-2n d’ESO) i Tropa de… Llegeix més»

Primer Teaser Musical Sister Act

Estrenem el nou teaser del musical que estan preparant els alumnes de 4t ESO de la matèria optativa amb l’acompanyament del seu professor Raül Pons.
Amb la presentació d’aquest teaser us presenten el musical d’aquest any  i us volem demanar que ens acompanyeu en aquest viatge… Llegeix més»

Preinscripció ESO Curs 2018/19

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA 2019/2020
EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

Dates de la preinscripció

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 27 de març de 2019
  • Presentació de sol·licituds: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Presentació de documentació: fins al 10 d’abril de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 26 d’abril de 2019
  • Presentació… Llegeix més»

Prova Cangur 2019

La prova Cangur és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.… Llegeix més»

Dia Internacional del Nombre Pi

El 14 de març se celebra el Dia Internacional del Nombre Pi, el nombre infinit que s’expressa habitualment amb les xifres 3,14159… o amb la lletra grega π.

El fet que s’hagi triat aquest dia no és casual. La data del 14 de març (3.14, segons… Llegeix més»

Premi Relat Breu Coca-Cola

Un curs més, l’Institut Collblanc ha estat representat al tradicional Premi Relat Breu Coca-Cola, que aquest any arriba a la seva 42ª edició. Els alumnes seleccionats a nivell de centre pel professorat del Departament de Llengua Catalana van ser Hakima Benyakhlef, Ziani Manal, Estel Maestre,… Llegeix més»

Booktràiler Care Santos

I tu, t’atreveixes a llegir-lo?
Una de les lectures que hem llegit aquest any a 3r d’ESO ha estat Mentida, de l’autora Care Santos. Un cop acabat el llibre vam trobar interessant donar a conèixer aquesta història i engrescar la resta d’alumnat a llegir-lo.
I com… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES 2019