MAX IN LOVE, TEMPS DE REFLEXIÓ

El dimecres dia 26, l’alumnat de 4t d’ESO ha gaudit de l’obra MAX IN LOVE a l’Auditori de la Diputació de Tarragona, acompanyat pel professorat d’aquest curs i pel seu coordinador.

La finalitat principal de la sortida ha estat una invitació per aturar el temps gaudint del teatre. El final de l’etapa d’estudis obligatoris obre una perspectiva nova als adolescents i han d’enfrontar-se a una nova època. Així, doncs s’ha volgut acompanyar pedagògicament amb aquesta sortida el nostre alumnat, pensant amb l’igualtat i l’autonomia de la persona. Amb aquesta obra es promouen els valors i la prevenció de certes conductes sexistes i violentes que poden sorgir a qualsevol context.