TALLER PELS ALUMNES DEL CFGM DE PERRUQUERIA I COSMÈTICA CAPIL·LAR APRENENT SOBRE COSMÈTICA NATURAL I ECOLÒGICA.

La coloració vegetal és una de les noves tendències actuals igual que la cosmètica natural i ecològica.

Portem un temps sentint a parlar del veganisme com ideologia, una de les opcions més sostenibles pel medi ambient. També de l’efecte de productes químics tant a nivell de la persona com a nivell global, i és que ens estem donant compte que hem de cuidar el nostre cos i el nostre planeta.

Els alumnes de 2on curs de Perruqueria i cosmètica capil·lar del nostre institut van poder rebre la formació de colorimetria vegetal de la marca M32.

Dues tècniques d’aquesta casa comercial ens van demostrar com funciona la coloració vegetal i els seus beneficis. Vam gaudir d’una tarda diferents aprenent com actuen les plantes i tot el que ens poden aportar.

Amb els alumnes de 1r Curs vam realitzar un taller de cosmètica natural, on van poder realitzar diferents rituals amb els productes naturals de M32, coneixent els beneficis que ens aporten.