Renovació parcial de membres del Consell Escolar

El passat dimecres 24 de novembre es van celebrar les eleccions per a dur a terme la renovació parcial d’alguns membres del Consell Escolar del nostre institut.

Es van renovar 4 membres del sector professorat, 3 membres del sector alumnat i 2 membres dels sector famílies.

Properament es farà pública la composició definitiva del nostre Consell Escolar a la secció corresponent de la nostra pàgina Web.

Donem la benvinguda a totes aquestes persones que creuen en l’educació, en els valors democràtics, en la participació activa i a més tenen la disponibilitat per poder-ho fer.