Àmbit d’Expressió

Des del Departament d’Educació Física volem potenciar una educació integral a través de l’activitat física i l’esport en la recerca d’hàbits saludables i que l’alumnat sigui més autònom en la seva pràctica d’aquestes activitats en el seu temps de lleure. Aquests aprenentatges seran significatius i permanents al llarg de la seva vida.

Des del Departament de Música potenciem l’expressió musical vocal i instrumental. L’alumnat li permetrà tenir coneixements del llenguatge específic de la matèria i també desenvolupar un criteri personal com a oient.

Des del Departament de Dibuix es potencia l’expressió visual i plàstica a través del coneixement de les diferents tècniques i materials pel desenvolupament d’una sensibilitat artística i del món visual.

Àmbit d’expressió curs 2023-24

PROFESSORAT CONTACTE ESPECIALITAT MATÈRIES IMPARTIDES
Martí Graells (Cap d’Àmbit) mgraells@inscarrasco.cat Educació física Educació Física 1r, 3r i 1r Batxillerat. Tutor i Autonomia Personal 1r ESOB
Juan Manuel Granda jgranda@inscarrasco.cat Música Música 1r i 2n, Art & Music 2n