Àmbit Cientificotecnològic

L’àmbit cientificotecnològic combina els coneixements i mètodes de la ciència amb els de la tecnologia per comprendre el món natural i desenvolupar solucions tecnològiques a problemes. Inclou disciplines com la física, la química, la biologia, i l’enginyeria, amb un enfocament en l’aplicació pràctica del coneixement científic per avançar en el desenvolupament tecnològic i millorar la vida quotidiana.

Des del Departament de Ciències Experimentals volem potenciar els coneixements i mètodes de la ciència per comprendre el món natural. Volem promoure la presa de consciència, per part de l’alumnat, de la importància del desenvolupament sostenible, així com la de despertar la curiositat, desenvolupar l’actitud crítica, el pensament i les destreses científiques, la valoració del paper de la ciència, la igualtat d’oportunitats entre gèneres i la de fomentar, especialment entre l’alumnat, les vocacions científiques.

Des del Departament de Tecnologia volem combinar els coneixements aportats per les ciències experimentals per desenvolupar solucions tecnològiques a problemes, amb un enfocament en l’aplicació pràctica del coneixement científic per avançar en el desenvolupament tecnològic i millorar la vida quotidiana.

Àmbit científic tecnològic curs 2023-24:

PROFESSORAT CONTACTE ESPECIALITAT MATÈRIES IMPARTIDES
Jesús Pardo (Cap d’àmbit) jpardo@inscarrasco.cat Ciències experimentals Biologia ESO i 2n Batx
Irene Abadia iabadia@inscarrasco.cat Ciències experimentals Biologia ESO i Batx
Irene Martí imart135@inscarrasco.cat Tecnologia Tecnologia ESO i Robòtica
Fran Monjo fmonjo@inscarrasco.cat Ciències experimentals Física i Química ESO i Física 2n Batx
Mireia Mora mmora@inscarrasco.cat Ciències experimentals Física i Química ESO i Batx
Marta Sánchez msanc127@inscarrasco.cat Ciències experimentals Biologia ESO i Reptes en Biologia i Geologia
Josep Torruella jtorrue3@inscarrasco.cat Tecnologia Tecnologia ESO
Arnau Guiu aguiu@inscarrasco.cat Tecnologia Tecnologia ESO

ACTIVITATS, TALLERS I SORTIDES ORGANITZADES PER ÀMBIT:
CURS SORTIDA, ACTIVITAT o TALLER MATÈRIA DATA