Nova pàgina web del nostre centre

A partir d’ara ens podreu trobar en aquesta nova pàgina web basada en el projecte Nodes que ens proporciona el Departament d’Educació.
Esperem que us agradi i us hi trobeu còmodes! Us convidem a memoritzar l’adreça electrònica als vostres navegadors.
Durant el mes… Llegeix més»

Gràcies per acompanyar-nos

Moltes gràcies per venir a les nostres Portes Obertes Virtuals 2021.
Més de 120 famílies avui ens heu visitat per conèixer el nostre projecte educatiu. Properament us donarem accés al nostre Padlet on hi podreu visualitzar amb calma alguns dels materials que us hem mostrat… Llegeix més»

Treballs de recerca 2021

Després de les vacances de Nadal els nostres alumnes de 2n de batxillerat presenten els seus treballs de recerca.  Aquest any les presentacions es faran públiques de forma telemàtica. Quins nervis!

Darrer dia de classe i activitats lectives

Benvolgudes famílies,
Dilluns 21 de desembre és l’últim dia de trimestre i es farà jornada continuada de matí.
Els alumnes entraran a l’institut seguint l’horari que us hem enviat a través de la plataforma Clickedu.
Els butlletins seran visibles al Clickedu i s’enviaran en format pdf per… Llegeix més»

Ajuts del Ministeri d’Educació

Ja ha sortit la convocatòria d’ajuts individualitzats convocats per al curs 2020-2021 pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.

Termini per presentar les sol·licituds: del 9 d’agost al 30 de setembre de 2020

Trobareu tota la informació seguint el… Llegeix més»