Global Scholars

El Programa Global Scholars és un programa educatiu en el qual participen escoles de tot el món, organitzat per la Fundació Bloomberg de Nova York. L’alumnat es comunica a través d’una plataforma digital, on comparteixen informació sobre temes relacionats amb el medi ambient i la sostenibilitat com les ciutats més verdes, l’aigua o l’alimentació sostenible.

Durant un curs escolar els alumnes realitzen 5 unitats. Al final de cada unitat realitzen un projecte digital, per exemple: un vídeo presentació, una infografia, una presentació digital, un podcast, un web interactiu, una maqueta 3D, etc. Després els comparteixen a través de la plataforma digital amb l’alumnat d’arreu del món i veuen els projectes de les altres escoles.